Uke 37

Som jeg har skrevet her tidligere, er ikke formen helt på topp om dagen. Jeg har gått fra å trene nesten daglig til å trene kanskje èn gang i uka. Hvis jeg orker. Har derfor valgt å fokusere på andre ting enn trening denne uken. Naturlig nok.

I løpet av uke 37 skal jeg:

– Trene 2 ganger…hvis formen tillater det.

– Begynner å hekle eller strikke igjen.

– Lese ferdig bok 2 i Fifty Shades-trilogien, så jeg endelig kan begynne å lese noe mer vettugt. Har du ikke lest Fify Shades, så ikke begynn. Bortkastet tid, jeg bare fullfører for å fullføre. Tviler sterkt på at jeg gidder å lese bok 3.

– Slappe av så mye som mulig.

– Ikke gjøre noe jeg ikke  gjøre.

– Lage knekkebrød, hvis jeg føler for det.

– Finne fremvinterklærne, pakke bort sommerklærne. Hvis jeg gidder.

– Gå på kafè minst to ganger med en venn/venninne.

– Spise dessert hver dag.

– Gå på Høstutstillingen.

Setter pris på om du legger igjen en kommentar :)

